piątek, 18 kwiecień 2025 12:36
Dzień Pamięci Ofiar Holocaustu i Powstania w …

Dzień Pamięci o Holokauście i Przeciwdziałaniu Zbrodniom Przeciwko Ludzkości obchodzony jest w rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim. Wczesnym rankiem 19 kwietnia 1943 r. na teren warszawskiego getta wkroc...
Czytaj więcejpiątek, 18 kwiecień 2025 12:22
WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE OSTRZEŻENIA ME…

WYKAZ OBOWIĄZUJĄCYCH OSTRZEŻEŃ o godz. 10:32 dnia 18.04.2025 Ważność: od godz. 16:00 dnia 18.04.2025 do godz. 01:00 dnia 19.04.2025 źródło: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy B...
Czytaj więcejpiątek, 18 kwiecień 2025 10:22
WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE OSTRZEŻENIA ME…

WYKAZ OBOWIĄZUJĄCYCH OSTRZEŻEŃo godz. 06:13 dnia 18.04.2025 r. Ważność: od godz. 16:00 dnia 18.04.2025 do godz. 01:00 dnia 19.04.2025 źródło: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy...
Czytaj więcejpiątek, 18 kwiecień 2025 10:13
Nabór wniosków o przystąpienie do programu us…

Do dnia 7 maja 2025 r. do godz. 15:00 Urząd Miasta i Gminy Kikół prowadzi nabór wniosków o przystąpienie do programu usuwania azbestu wraz z wymaganymi dokumentami. Mieszkańcy Gminy Kikół mogą ubiegać się o środki...
Czytaj więcejczwartek, 17 kwiecień 2025 07:18
Zagrożenie pryszczycą (FMD)

Z uwagi na pojawienie się wirusa pryszczycy (FMD) w krajach sąsiadujących z Polską apelujemy o podjęcie działań prewencyjnych, aby przeciwdziałać pojawieniu się tej groźnej choroby wirusowej bydła, świń i innych zwi...
Czytaj więcejśroda, 16 kwiecień 2025 13:18
Modernizacja boiska sportowego w Wolęcinie bę…

W dniu 14 kwietnia Sejmik Województwa Kujawsko-Pomorskiego podjął uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla jednostek samorządu terytorialnego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych...
Czytaj więcejśroda, 16 kwiecień 2025 11:35
XIV Sesja Rady Miejskiej Kikół

XIV Sesja Rady Miejskiej Kikół W dniu 15 kwietnia 2025 r. miała miejsce XIV Sesja Rady Miejskiej Kikół. W porządku obrad znalazły się m.in. sprawozdanie Burmistrza Kikoła o pracach w okresie międzysesyj...
Czytaj więcejStruktura organizacyjna
Funkcja |
Imię i nazwisko |
Pokój |
Burmistrz |
Renata Gołębiewska |
9 |
Z - ca Burmistrza Sekretarz |
Daniel Świdurski Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
11 |
Skarbnik |
Wioletta Frej |
15 |
Kierownik Referatu Infrastruktury |
Artur Redmerski |
7 |
Zastępca Kierownika Referatu Infrastruktury Inspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej i energetycznej |
Andrzej Sobociński e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
5 |
Z-ca Skarbnika, Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat oraz środków transportu |
Krzysztof Kozłowski |
14 |
Kierownik USC |
Jacek Wilkanowski |
2 |
Inspektor ds. obywatelskich, Z-ca Kierownika USC |
Anna Jabłońska |
2 |
Stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i zabytków |
Joanna Zarębska |
4 |
Stanowisko ds. realizacji podatków i opłat |
Konrad Wyborski |
14 |
Specjalista ds. wydatków księgowości budżetowej |
Agnieszka Bojałkowska |
17 |
Podinspektor ds. dochodów księgowości budżetowej |
Jolanta Raniszewska |
17 |
Referent ds. kultury, sportu, zdrowia, promowania gminy |
Krzysztof Kowalewski e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
8 |
Inspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych oraz programów i projektów
|
Magdalena Karaś Sadowska |
18 |
Inspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych oraz programów i projektów
|
Kinga Zagajewska |
18 |
Inspektor ds. zagospodarowania przestrzennego, mienia komunalnego i gospodarki gruntami |
Julita Borucka Kozłowska |
5 |
Informatyk, Inspektor Ochrony Danych |
Piotr Zarembski |
13 |
Inspektor ds. samorządowych, OSP i obsługi Rady |
Agnieszka Wasilewska |
19 |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu |
Jolanta Tarnowska |
10 |
Główny księgowy ds. oświaty |
Agnieszka Korytowska |
12 |
Podinspektor ds. działalności gospodarczej i edukacyjnej |
Agnieszka Pawłowska |
12 |
Stanowisko ds. płac i rozliczeń oświaty |
Agnieszka Banak |
12 |
Inspektor ds. kadr |
Justyna Zarembska |
16 |
Inspektor ds. płac i rozliczeń podatku VAT |
Barbara Chojnicka |
16 |
Stanowisko ds. rozliczeń finansowych wod-kan |
Milena Pipczyńska |
4 |
Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi |
Joanna Madzierska |
4 |