Przydatne linki

Transmisje on-line z obrad Sesji Rady Miejskiej Kikół

Program Czyste Powietrze - Gmina Kikół

 

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Informacje dotyczące Centralnego Portu Komunikacyjnego

Portal E-Urząd Urzędu Miasta i Gminy Kikół

Akty Planowania Przestrzennego Gminy Kikół

Multimedialny album

„Najpiękniejszy witacz dożynkowy” fot. OKGK

Wójt Gminy Kikół oraz Dyrektor Ośrodka Kultury Gminy Kikół
zapraszają sołectwa gminy Kikół do udziału w Konkursie na „Najpiękniejszy witacz dożynkowy”

REGULAMIN KONKURSU
„Najpiękniejszy witacz dożynkowy na terenie gminy Kikół”

 

  • 1 Postanowienia Ogólne
  1. Regulamin określa zasady i warunki przeprowadzenia konkursu pod nazwą „Najpiękniejszy witacz dożynkowy na terenie gminy Kikół”, zwanego dalej konkursem.
  2. Organizatorem konkursu oraz fundatorem nagród jest gmina Kikół oraz Ośrodek Kultury
    Gminy Kikół, zwana dalej „Organizatorem”.
  3. Konkurs ma zasięg gminny i jest organizowany raz w roku.
  4. Konkurs ma charakter otwarty i jednoetapowy.
  5. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i bezpłatne.
  6. Konkurs skierowany jest do wszystkich sołectw z terenu gminy Kikół.
  7. Za przeprowadzenie i organizację konkursu, w imieniu Organizatora, odpowiada Dyrektor Ośrodka Kultury Gminy Kikół.
  8. Regulamin konkursu wraz z kartą zgłoszenia dostępny jest na stronie internetowej pod adresem www.okgkikol.pl oraz www.kikol.pl .
  • 2 Cel Konkursu

Celem Konkursu jest:

  1. Wyłonienie najpiękniejszego witacza dożynkowego w gminie Kikół.
  2. Kultywowanie oraz popularyzacja najbardziej wartościowych, kulturowych tradycji regionalnych oraz najciekawszych dziedzin plastyki ludowej.
  3. Prezentacja bogactwa plonów wkomponowanych w witacz dożynkowy.
  4. Promocja dorobku kulturowego polskiej wsi.
  5. Rozbudzenie i poszerzanie zainteresowań twórczością ludową.
  6. Aktywizacja i integracja mieszkańców w czasie wykonywania witaczy.
  • 3 Warunki uczestnictwa i zgłoszenie do Konkursu
  1. Uczestnikami konkursu są sołectwa, które zgłoszą się do konkursu.
  2. Spośród sołectw biorących udział w Konkursie laureatami zostaną te sołectwa, które otrzymają największą ilość punktów w wyniku dokonanej oceny.
  3. Sołectwo może zgłosić do Konkursu tylko jeden witacz dożynkowy
  4. Po wyłonieniu laureatów Konkursu, zwycięskie sołectwa otrzymają talon do wykorzystania na zakup nagrody rzeczowej mającej służyć sołectwu.
  5. Warunkiem udziału w Konkursie jest złożenie:

1) prawidłowo wypełnionego zgłoszenia konkursowego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego Regulaminu.,

2) podpisanej klauzuli informacyjnej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego Regulaminu,

  1. Zgłoszenia należy dokonać w terminie do 20 sierpnia 2021 roku:
  • osobiście lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub drogą pocztową na adres: Ośrodek Kultury Gminy Kikół, Pl. Kościuszki 7A, 87-620 Kikół.
  1. Zgłoszenia otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Każdy ww. dokument musi być podpisany przez sołtysa zgłaszanego sołectwa.
  3. Podstawowe materiały wykorzystane przy budowie witaczy muszą być związane ze świętem plonów (m.in. kłosy, ziarno, warzywa, owoce, kwiaty).
  4. Witacze dożynkowe wykonane powinny być na własny koszt oraz z wykorzystaniem własnych materiałów.
  5. Organizator wyklucza udział w kompozycji żywych zwierząt.
  6. Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  • 4 Ocena zgłoszeń
  1. Organizator powołuje Komisję Konkursową. Skład Komisji jest jawny i będzie opublikowany na stronie internetowej www.okgkikol.pl oraz www.kikol.pl. Pracami komisji kieruje Przewodniczący wskazany przez osobę powołującą.
  2. Komisja Konkursowa dokona oceny witaczy w przed dzień Dożynek Gminno-Parafialnych w Kikole, które odbędą się 29 sierpnia 2021 r.
  3. Komisja dokona oceny wszystkich zgłoszonych witaczy poprzez odwiedzenie miejsc, w których znajdują się zgłoszone do konkursu witacze.
  4. O terminie oceny witaczy przez Komisję Konkursową dane sołectwo zostanie odpowiednio wcześniej poinformowane.
  5. Z prac komisji zostanie sporządzony protokół podpisany przez wszystkich jej członków. Decyzja Komisji Konkursowej jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
  • 5 Kryteria oceny zgłoszeń
  1. Komisja Konkursowa oceniając witacze dożynkowe będzie brać pod uwagę następujące kryteria:

1) Zgodność z tradycją w zakresie kompozycji, formy, materiału i techniki – od 0 do 5 pkt.

2) Różnorodność użytych do wykonania witacza podstawowych materiałów naturalnych, takich jak: kłosy, ziarna zbóż, owoce, warzywa, kwiaty, zioła itp. – od 0 do 5 pkt.

3) Walory estetyczne, w tym kompozycja, dobór barw, architektura bryły – od 0 do 5 pkt.

4) Ogólny wyraz artystyczny – od 0 do 5 pkt.

  1. Komisja dokona wyboru najpiękniejszego witacza dożynkowego oraz przyzna odpowiednio I, II i III miejsce.
  2. Komisja może przyznać także wyróżnienia maksymalnie dwóm sołectwom.
  • 6 Postanowienia końcowe
  1. Organizator jest odpowiedzialny za przeprowadzenie Konkursu i jego prawidłowy przebieg.
  2. Prawo interpretowania Regulaminu Konkursu, bądź rozstrzygania kwestii nie ujętych w Regulaminie przysługuje Organizatorowi Konkursu.
  3. Organizator może wykorzystać uzyskane w związku z Konkursem materiały do działań informacyjnych i promocyjnych związanych z Konkursem.

 

„Najładniejszy Wieniec Dożynkowy 2021” fot. OKGK

Chcąc podtrzymać tradycje związane z dożynkami
Wójt Gminy Kikół oraz Dyrektor Ośrodka Kultury Gminy Kikół
zapraszają sołectwa gminy Kikół, Koła Gospodyń Wiejskich, stowarzyszenia, rolników oraz wszystkich zainteresowanych do udziału w konkursach na
Najładniejszy Wieniec Dożynkowy

REGULAMIN KONKURSU

„Najładniejszy Wieniec Dożynkowy 2021”

Organizator

  • Gmina Kikół
  • Ośrodek Kultury Gminy Kikół

 

Cel konkursu

  • Kultywowanie cennych aspektów życia mieszkańców wsi i obszarów wiejskich.
  • Popularyzacja tradycji ludowych dotyczących twórczości artystycznej.
  • Promocja wsi i integracja mieszkańców.
  • Popularyzacja wiedzy o dawnych zwyczajach dożynkowych oraz roli wieńca, jako głównego atrybutu obchodów.
  • Promocja twórczych pomysłów poszczególnych sołectw i grup w Gminie Kikół.
  • Zainteresowanie młodego pokolenia doroczną obrzędowością związaną z dożynkami.

 

Warunki uczestnictwa

  • W konkursie może wziąć udział każde sołectwo, stowarzyszenie, Koło Gospodyń Wiejskich, rolnicy oraz wszyscy zainteresowani, którzy chcą zaprezentować własny wieniec dożynkowy, a są z gminy Kikół.
  • Zadanie polega na przygotowaniu wieńca współczesnego lub tradycyjnego.
  • Podstawowe materiały muszą być związane ze świętem plonów – np. kłosy, ziarno, warzywa, owoce, kwiaty itp.
  • Biorący udział w konkursie mogą zgłosić 1 wieniec z wybranej kategorii.
  • Warunkiem uczestnictwa jest złożenie do 20 sierpnia 2021r. karty zgłoszenia, która stanowi załącznik nr 1 do regulaminu.
  • Każdy wieniec musi posiadać tabliczkę informacyjną dotyczącą wykonawców (nazwa sołectwa, organizacji itp. ).
  • Komisja konkursowa dokona oceny wieńców w dniu 29 sierpnia 2021r. podczas Dożynek Gminno-Parafialnych w Kikole.

 

Kryteria oceny

Ocena wieńców:

Wieńce będą oceniane w dwóch kategoriach:

  • wieniec tradycyjny
  • wieniec współczesny

- Wieniec tradycyjny powinien być w kształcie korony, spleciony z co najmniej trzech pałąków związanych u góry, który formą i użytym materiałem nawiązuje do tradycji dawnych wieńców dożynkowych.

- Wieniec współczesny (technika dowolna).

W obydwu kategoriach do wykonania wieńców należy użyć płodów ziemi (roślin, ziarna zbóż, nasion, bulw, korzeni, owoców, orzechów, kwiatów naturalnych oraz elementów podtrzymujących np. z drewna, tektury, metalu itp.).

 

  • Prace oceni komisja powołana przez organizatora
  • Komisja oceniać będzie w dwóch kategoriach:

                   - Tradycyjny Wieniec Dożynkowy

                   - Współczesny Wieniec Dożynkowy

  • Za WIENIEC DOŻYNKOWY przewidziane są nagrody oraz dyplomy.

 

Więcej informacji o konkursie można uzyskać pod nr tel. 500 837 986 oraz osobiście w Ośrodku Kultury Gminy Kikół.

wtorek, 10 sierpień 2021 08:19

Bezpłatne badania krwi

Bezpłatne badania krwi -Szpital Lipno

Do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa docierają informacje o tym, że rolnicy zachęcani są do zakupu urządzeń konkretnej firmy uzdatniających wodę. W informacji tej podane jest m.in., że połowę kosztów tego urządzenia refunduje ARiMR. W tym przypadku – jak wynika z treści informacji – chodzi najprawdopodobniej o pomoc na "Modernizację gospodarstw rolnych", która finansowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W związku z tym prosimy rolników, by przed skorzystaniem z tego typu ofert, przede wszystkim upewnili się, czy tego typu urządzenia podlegają refundacji przez ARiMR.
Przypominamy, że każde wsparcie finansowe realizowane przez ARiMR w ramach PROW 2014-2020 ma określony katalog kosztów, które podlegają refundacji, a przyznanie pomocy wiąże się z odpowiednią procedurą. Kosztami kwalifikowalnymi na przykładzie obszaru nawadnianie jest m.in. zakup nowych maszyn i urządzeń, w szczególności do poboru, mierzenia poboru, magazynowania, uzdatniania, odzyskiwania lub rozprowadzania wody, a także nowych instalacji do rozprowadzania wody oraz instalacji nowych systemów nawadniających i systemów do sterowania nawadnianiem. W ramach tego typu operacji nie ma możliwości dofinansowania inwestycji niezwiązanych z nawadnianiem upraw lub gruntów rolnych.
Trzeba podkreślić, że pomoc przyznaje się na operację uzasadnioną ekonomicznie, w tym pod względem racjonalności jej kosztów, które muszą być ściśle związane z działalnością rolniczą oraz nawadnianiem, a ich parametry techniczne dostosowane do potrzeb gospodarstwa korespondują z jego zasobami, tj. produkcją i skalą tej produkcji. Dodatkowo koszty kwalifikowalne nie mogą być finansowane z udziałem innych środków publicznych. Oznacza to, że gdy dany rodzaj inwestycji, np. zakup konkretnego urządzenia, nie mieści w wykazie kosztów, które podlegają refundacji lub nie jest uzasadniony w przypadku gospodarstwa wnioskodawcy, nie będzie można otrzymać z ARiMR dofinasowania na pokrycie części kosztów jego nabycia.
Jeżeli zainteresowany dofinansowaniem inwestycji rolnik ma wątpliwości, czy w związku z zakupem danego produktu przysługiwać mu będzie pomoc, może skonsultować się np. z ekspertami ARiMR w biurach powiatowych, oddziałach regionalnych czy centrali lub ze specjalistami z Ośrodków Doradztwa Rolniczego.
Przypominamy, że aby otrzymać refundację. najpierw trzeba złożyć wniosek o pomoc w czasie określonym przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Terminy naborów wniosków w ramach PROW 2014-2020 podawane są m.in. na portalu internetowym ARiMR (www.arimr.gov.pl). Każdy złożony w Agencji wniosek podlega ocenie. Te, które uzyskają odpowiednią liczbę punktów i zmieszczą się w limicie środków, kwalifikują do otrzymania wsparcia – jeśli spełniają warunki określone w przepisach rozporządzenia wykonawczego. Później następuje podpisanie umowy.
Rolnik może przystąpić do realizacji inwestycji już po złożeniu wniosku o przyznanie pomocy, ale wówczas wszelkie koszty zakupu maszyn czy urządzeń poniesione przed podpisaniem umowy z ARiMR ponosi na własne ryzyko i musi liczyć się z tym, że może nie otrzymać dofinasowania, którego się spodziewał.
Dopiero zawarcie z ARiMR umowy o przyznaniu pomocy otwiera furtkę do jej otrzymania. Po zrealizowaniu inwestycji zgodnie z zapisami umowy, rolnik składa wniosek o wypłatę pomocy i dopiero po jego pozytywnym rozpatrzeniu przez specjalistów z ARiMR otrzymuje wsparcie. Pragniemy podkreślić, że Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa nigdy nie rekomendowała, nie rekomenduje i nie będzie rekomendować zakupu urządzeń konkretnej firmy.
Źródło: ARiMR

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że Departament Edukacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego wspólnie z Partnerami: Training House Szkolenia Biznesowe oraz Regionalnym Ośrodkiem Edukacji Ekologicznej, realizuje projekt pt. „W Kujawsko-Pomorskiem Mówisz- masz- certyfikowane szkolenia językowe”, który skierowany jest do osób pełnoletnich (bez względu na poziom wykształcenia), które z własnej inicjatywy są zainteresowana nabyciem, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji z zakresu języka angielskiego. Przedsięwzięcie finansowane jest w ramach poddziałania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Do wybory są grupy uczące się stacjonarnie, a także już funkcjonujące grupy zdalne. 

Każdy z uczestników ma do wyboru 60 godzinne szkolenie językowe zdalne lub 180 godzinne stacjonarne szkolenie językowe (3 moduły po 60 godzin lekcyjnych). Z udziału w projekcie wyłączone są jedynie osoby, które prowadzą działalność gospodarczą. Kurs językowy oraz egzamin są nieodpłatne, jedyny koszt to pokrycie kosztów zakupu podręczników w wysokości 150 zł.  

Szczegółowe informacje oraz formularz rekrutacji, zostały zamieszczone na stronie internetowej https://www.projektmowiszmasz.pl/

Uczestnictwo w projekcie daje szanse na rozwój swojej kariery zawodowej, podniesienie kwalifikacji a także poprawę warunków zatrudnienia. Języki obce, szczególnie angielski, towarzyszą nam praktycznie na co dzień – w mediach, internecie, telewizji, w przestrzeni publicznej. Dlatego we współczesnej rzeczywistości ich znajomość wydaje się być konieczna. To powody dla których przygotowaliśmy duży projekt szkoleń językowych. Chcemy trafić z nimi do wszystkich zakątków naszego województwa.

Ponadto istnieje możliwość organizacji kursu z jęz. angielskiego w Państwa miejscowości w przypadku zapisania się min. 12 uczestników na tym samym poziomie znajomości języka (np. dla początkujących).

Plakat z informacją o karze za odmowę udziału w badaniu

poniedziałek, 09 sierpień 2021 11:37

Zapraszamy na "Dzień pozytywnie zakręconych"

Zapraszamy na "Dzień pozytywnie zakręconych"

Kikół – wieś (dawne miasto) w Polsce, położona w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie lipnowskim, w gminie Kikół. Siedziba gminy Kikół. W latach 1975–1998 wieś administracyjnie należała do województwa włocławskiego. Kikół uzyskał lokację miejską w 1745 roku, zdegradowany w 1869 roku. Wieś znajduje się nad Jeziorem Kikolskim, przy drodze krajowej nr 10 Szczecin – Warszawa, około 9,5 km na północny zachód od Lipna.

link do filmu ----- https://www.youtube.com/watch?v=hxq_whkdTjY

Tekst i zdjęcia ARTFUL FOX

Organizowany przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Konkurs pt. „Akcja Reanimacja i Moc Ratowania” kierowany jest do ratowników z Zespołów Ratownictwa Medycznego (dalej: ZRM) i strażaków z Ochotniczej Straży Pożarnej (dalej: OSP) z obszarów wiejskich.
Jego efektem ma być nagranie filmowe z instruktażem udzielania pierwszej pomocy, czyli czynności wykonywanych w razie wypadku, urazu bądź nagłego ataku choroby, których zadaniem jest ochrona życia lub zdrowia poszkodowanego, oraz zminimalizowanie niekorzystnych następstw, zanim udzielona zostanie specjalistyczna pomoc medyczna.

11 września 2021 roku tj. w Światowym Dniu Pierwszej Pomocy ogłosimy wyniki Konkursu i uhonorujemy drobnymi upominkami wszystkich przedstawicieli ZRM i OSP biorących udział w Konkursie a zwycięzców nagrodami (tj. za zajęcie I, II i III miejsca).
Najlepszy filmik zostanie opublikowany na stronie i w mediach społecznościowych ARiMR.

ZAŁOŻENIA KONKURSU
1. Konkurs trwa od dnia 9 lipca 2021 r. do dnia 20 sierpnia 2021 r.
2. Uczestnikiem Konkursu może być każda pełnoletnia osoba filmująca posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca ratownikiem medycznym (ZRM), bądź strażakiem (OSP) z obszaru wiejskiego – z wyjątkiem pracowników ARiMR oraz osób będących członkami ich najbliższych rodzin (tj. mąż, żona, dzieci, rodzice), w tym także osób pozostających z ARiMR w stosunku cywilnoprawnym.
3. Każdy z Uczestników Konkursu – autor filmiku może nadesłać maksymalnie 1 pracę (filmik). Z każdego ZRM i OSP może zostać wytypowany tylko jeden autor i może być wysłana tylko jedna praca. W przypadku nadesłania kilku prac zgłoszenie zostanie odrzucone;
4. Technika wykonania prac jest dowolna (np. kamera cyfrowa, smartfon).
5. Szczegółowe warunki oraz zasady konkursu są określone w Regulaminie Konkursu dostępnym na stronie www.arimr.gov.pl.
WARUNKI KONKURSU
1. Uczestnicy nadsyłają maksymalnie 1 filmik, wykonany samodzielnie, w którym mogą brać udział inni ratownicy medyczni bądź strażacy reprezentujący dany oddział ZRM lub OSP z obszaru wiejskiego, jako tzw. osoby trzecie (np. odgrywając rolę poszkodowanego/ reanimującego). Z jednego ZRM lub OSP może zostać wysłany tylko 1 filmik.
2. Filmiki należy przesłać do dnia 20 sierpnia 2021 roku, na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wiadomości pisząc: Konkurs filmowy pt. „Akcja Reanimacja i Moc Ratowania”.
3. Filmiki powinny być zapisane w formacie MP4.
4. Filmikowi powinien towarzyszyć opis zawierający: tytuł filmu, datę oraz miejsce jego wykonania, dane personalne Uczestnika Konkursu – autora filmiku. Do przesyłki z filmem należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy (Załącznik nr 1 do Regulaminu) oraz czytelnie podpisane oświadczenia (Załącznik nr 1.1; Załącznik nr 1.2). W formularzu zgłoszeniowym należy podać dane Uczestnika Konkursu takie jak: imię i nazwisko oraz dane kontaktowe w postaci: adresu do korespondencji, numeru telefonu i adresu e-mail., oraz wskazać Zespół Ratownictwa Medycznego lub oddział Ochotniczej Straży Pożarnej, który reprezentuje Uczestnik Konkursu. Formularz zgłoszeniowy i oświadczenia muszą być czytelnie wypełnione i podpisane (skany dokumentów własnoręcznie podpisanych lub dokumenty opatrzone podpisem elektronicznym).
5. W ramach przystąpienia do Konkursu Uczestnik oświadcza, że:
• posiada pełnię praw autorskich osobistych i majątkowych do zamieszczonego przez niego utworu filmowego (filmiku) określanego terminem „pracy konkursowej”;
• zgłoszona do Konkursu praca konkursowa nie narusza żadnych praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich innych podmiotów;
• posiada zgodę osób, których wizerunek utrwalono w pracy konkursowej do wykorzystania tego wizerunku na potrzeby konkursu, jak i do wykorzystania tego wizerunku przez Organizatora w ramach prowadzonych działań o charakterze informacyjno-promocyjnym, w szczególności w publikacjach i publicznych prezentacjach oraz umieszczaniu na stronach internetowych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych;
• nieodpłatnie przenosi na rzecz Organizatora autorskie prawa majątkowe do nadesłanych prac konkursowych na polach eksploatacji wskazanych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 1.2 do Regulaminu Konkursu, w tym w szczególności: korzystanie oraz przetwarzanie przez Organizatora prac konkursowych w ramach prowadzonych działań informacyjno-promocyjnych, w tym publikowanie na stronie internetowej Organizatora na Facebooku i YouTube oraz w materiałach promocyjnych i informacyjnych ARiMR, podczas publicznych prezentacji, na targach, wystawach i innych imprezach o charakterze niekomercyjnym organizowanych przez ARiMR, dotyczących realizacji przez ARiMR zadań określonych przepisami prawa, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
6. Nadesłanie prac na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w tytule wiadomości pisząc: Konkurs filmowy pt. „Akcja Reanimacja i Moc Ratowania”) wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym i pozostałymi ww. dokumentami oznacza, że Uczestnik Konkursu zapoznał się i akceptuje Regulamin Konkursu.
JURY
Prace konkursowe (filmiki) będą oceniane przez czteroosobowe jury składające się z pracowników Biura Prasowego ARiMR. Pracom jury będzie przewodniczył/a Zastępca Dyrektora Biura Prasowego.
KRYTERIA OCENY NADESŁANYCH PRAC
Filmiki oceniane będą pod względem:
• jakości i estetyki,
• siły przekazu/kreatywności,
• związku z przesłaniem zawartym w nazwach: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Światowy Dzień Pierwszej Pomocy.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Wyniki Konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości 11 września 2021 roku na stronie internetowej ARiMR: www.arimr.gov.pl
Nagrodzone prace konkursowe (filmiki) zostaną umieszczone na stronie ARiMR wraz z informacją, kto jest ich autorem.


NAGRODY
W dniu 11 września br., czyli w Światowym Dniu Pierwszej Pomocy, ogłosimy wyniki Konkursu i uhonorujemy wszystkich drobnymi upominkami, a Laureatów I, II i III miejsca nagrodami rzeczowymi (fantomami i certyfikowanymi torbami medycznymi).
Dodatkowym elementem promującym i honorującym autorów będzie fakt, że prace konkursowe (filmiki) zwycięzców oraz wyróżnionych mogą zostać opublikowanie na stronie internetowej Organizatora na Facebooku i YouTube, oraz w materiałach promocyjnych i informacyjnych ARiMR, podczas publicznych prezentacji, na targach, wystawach i innych imprezach o charakterze niekomercyjnym organizowanych przez ARiMR.

poniedziałek, 09 sierpień 2021 07:54

Spotkania z mieszkańcami

Spotkania z mieszkańcami fot. nadesłane